fotobymalin.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Malin och är en tjej från skogen. På min blogg kommer du att få läsa om vad jag gör och ta del av allt det roliga som händer! Hoppas att du gillar det!

Skola

Publicerad 2015-04-20 10:26:18 i Allmänt,

Som ni kanske kan gissa så är jag alltså i skolan just nu. Har svenskalektion men hade en hel del tid över, så jag tänkte att jag kunde blogga lite.. Haha. Känner mig lite busig.. Nej men det känns inte som att jag har gjort så mycket viktigt i helgen. Eftersom Amanda och Jesper kom upp så har jag varit med dem i princip hela helgen. På lördag kväll gick jag, Amanda och Emil ner till bygdegården. Vi spelade pingis och biljard. Sedan såg vi också film. Jag ser inte film ofta, men de få gånger jag ser film så är den alltid sjukt bra. Vi såg "Divirgent", och ja, jag vet att den är gammal, men den är ändå sjukt bra och jag rekommenderar den verkligen. På söndag så for vi ut med skotrarna, både min familj och Amandas familj. Det var hur som helst superkul men det var nog tyvärr vinterns sista skotertur. Jag kan inte påstå att föret var så bra.. Menmen. Vi hade en sjukt härlig dag och på kvällen for jag och mamma ut på en ridtur också. Så tack till er som var med i helgen. Jag hade galet kul!
 
Bjuder på den här bilden idag. Nu kommer killarna bli lagomt glada... Haha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela