fotobymalin.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Malin och är en tjej från skogen. På min blogg kommer du att få läsa om vad jag gör och ta del av allt det roliga som händer! Hoppas att du gillar det!

Svammel

Publicerad 2015-04-08 08:50:37 i Allmänt,

Idag blev det en tidig morgon.. Jag, Linnéa och Signe bestämde att vi skulle hitta på något idag och eftersom mamma jobbar i Sävar kunde jag åka med henne ner på morgonen.. kl 6.. Haha, jättekul att kliva upp så tidigt, men det är värt det. Så just nu sitter jag på mammas jobb och försöker få tiden att gå. Vid 10 ska jag gå till Signe så det är ett tag kvar.
Jag hade egentligen inte planerat att göra ett blogginlägg idag, men eftersom jag har så mycket tid över nu så tänkte jag att det passar bra. Men som ni kanske förstår så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, hehe... Men för er som vill veta vad vi har tänkt göra idag så är målet att lära sig alla repliker till musikalen vi gör på musikprofilen och kanske repa lite musik. Kanske lite tråkig information men det är bättre än inget inlägg alls!
 
Kan bjuda på några gamla bilder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela