fotobymalin.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Malin och är en tjej från skogen. På min blogg kommer du att få läsa om vad jag gör och ta del av allt det roliga som händer! Hoppas att du gillar det!

Tredje April

Publicerad 2015-04-03 16:29:48 i Allmänt,

Nu kan jag på riktigt hålla med om att det var ett BRA tag sedan jag skrev något här. Det har varit sjukt mycket i skolan och jag har kännt att jag borde satsa på det. Plus att jag har en häst som inte klarar sig själv precis.. Så jag har helt enkelt inte prioriterat bloggen. Men nu ska jag göra ett försök att vara aktiv här!
Dock så kommer detta inlägg inte bli så långt eftersom jag ska till grannarna och käka middag om typ 15 minuter. Men men.. 
Igår hade vi SO-prov vilket kändes helt okej med tanke på att historia inte är mitt bästa ämne, och på kvällen så tränade jag (låter inte som jag, jag vet!) haha. Idag har vi hunnit vara ut på en skotertur och ridit. Men det får vara nog för nu! Och förresten Glad Påsk! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela