fotobymalin.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Malin och är en tjej från skogen. På min blogg kommer du att få läsa om vad jag gör och ta del av allt det roliga som händer! Hoppas att du gillar det!

First Aid Kit

Publicerad 2015-02-14 17:25:50 i Allmänt,

Igår var en galen kväll alltså. Jag såg First Aid Kit LIVE! 
Jag och Linnéa tog bussen till stan och gick på stan, tog en fika och hade det bara mysigt. Vid kl. 5 mötte vi upp mamma och gick och käkade middag på Eastern Palace. Efter det gick vi till Folktes hus och väntade ett tag. Sen började konsterten, och det var en galet duktig kille som var förband! Ville inte att han skulle sluta spela. Han röst var fantastisk. Men efter det kom First Aid Kit in på scen. Helt galet hur man kan vara så musikaliska som dem. Är typ fortfarande helt stum, haha. Men det var inte sista gången jag såg dem live... ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela