fotobymalin.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Malin och är en tjej från skogen. På min blogg kommer du att få läsa om vad jag gör och ta del av allt det roliga som händer! Hoppas att du gillar det!

Spännande...

Publicerad 2015-02-21 16:42:49 i Allmänt,

Herregud vilken dag, haha. Jag har alltså spenderat hela dagen med Jesper, Max, Calle, Oskar, Alvar och Jacob D i Bygdsiljum. Ett ord som skulle kunna beskriva dagen ganska bra är "spännande". Haha, med tanke på att Calle och Max inte hade åkt slalom sedan de var ca 10 år så var det kanske lite skakigt i början. Men det blev bättre och bättre! Men hur som helst var det en grymt rolig dag och jag gör gärna om det.
Imorgon är det konfa-träff i Sävar, men annars hade jag tänkt göra lite SO också. Men trevlig helg då!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela