fotobymalin.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Malin och är en tjej från skogen. På min blogg kommer du att få läsa om vad jag gör och ta del av allt det roliga som händer! Hoppas att du gillar det!

I know you´ll come back

Publicerad 2015-07-11 15:57:13 i Allmänt,

Vi kom just hem från en tripp till Bygdsiljum med några kompisar och deras barn. Supertrevligt eftersom vi träffas sällan då vi bor ganska långt ifrån varandra. De kom hit redan igår så gårdagen blev ganska full med aktiviteter. Pappa fyllde år, så dagen började med lunch hos farmor. Efter det så åkte vi direkt till Bullmark där vi hade spelning, vilket var superroligt! Till sist hem för att fixa middag och resten innan våra kompisar kom. 
Även om det var en ganska stressig dag så tycker jag att det var väldigt roligt.
Imorgon har vi spelning igen på Café Storudden. Så vill ni komma och lyssna så är ni välkomna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela