fotobymalin.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Malin och är en tjej från skogen. På min blogg kommer du att få läsa om vad jag gör och ta del av allt det roliga som händer! Hoppas att du gillar det!

Tack

Publicerad 2015-07-08 16:14:02 i Allmänt,

Kanske lite sent men tack till er som kom och lyssnade på oss på hembygdsdagen i Åträsk. Vi hade superkul även om Linnéa fick ont i halsen.. Men tack till alla!
På fredag har vi spelning i Bullmark, på Furan och självklart hoppas jag på att få se er där! Vi kommer att spela i ca 40 minuter och vi är superpeppade. Kan också passa på att säga att vi har spelning på söndag, gudstjänst på café Storudden (lite norr om Gravmark). Hoppas vi ses där!
 
 

Kommentarer

Postat av: calle b

Publicerad 2015-07-08 17:51:14

När är eran nästa spelning i Sävar??

Svar: Oj, jag vet faktiskt inte men jag kommer berätta det i god tid.
Malin Löfgren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela