fotobymalin.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Malin och är en tjej från skogen. På min blogg kommer du att få läsa om vad jag gör och ta del av allt det roliga som händer! Hoppas att du gillar det!

And then it´s over...

Publicerad 2015-06-07 12:03:00 i Allmänt,

Så sjukligt skönt! Inga skoluppgifter kvar som ska lämnas in, inga prov.. Nu är det slut. Sista inlämningsuppgiften lämnade jag in förra måndagen och det var det skönaste jag har gjort på länge. På slutet har det varit så galet mycket i skolan och nu är det över. Låter kanske lite väl dramatiskt, men det är verkligen så. Jag kom inte ihåg sist jag hade en ledig kväll, då jag inte pluggade. Men som sagt, nu är det bortgjort!
På måndag har vi brännbollsturnering på skolan, vilket innebär att det kommer bli en ganska lugn dag. På tisdag är det klassens dag och min klass ska grilla på Krypedalen, spela lite brännboll och kanske se en film eller något. Vi får helt enkelt se vad det blir men det blir säkert roligt.
Men tyvärr blir det också på tisdag som jag får säga hejdå till alla eftersom jag inte kommer vara med på skolavslutningen då vi åker bort. Samtidigt som jag är peppad på resan så är jag typ grinfärdig över att jag inte kommer att vara med på avslutningen. I och med musiklen så har jag kommit så otroligt nära en del av 9:orna och nu slutar dom. Självklart så kommer vi träffas och vara med varandra i sommar, men ändå. Det hade varit skönt att få vara där och säga hejdå. Men det får bli på tisdag istället.
Men nu tycker jag att ni har fått lyssna på mitt babbel tillräckligt länge, så det får räcka för nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela