fotobymalin.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Malin och är en tjej från skogen. På min blogg kommer du att få läsa om vad jag gör och ta del av allt det roliga som händer! Hoppas att du gillar det!

Rhodos 2015

Publicerad 2015-06-20 15:59:16 i Allmänt,

Lite sent men nu är jag tillbaka! För er som inte visste så har vi varit på Rhodos i en vecka, så därför har jag inte bloggat. Det var en superhärlig vecka och vi hade fantastiskt väder. Den perfekta starten på sommarlovet. Men tanken med detta inlägg var att jag skulle visa er en hel del bilder istället för att prata så mycket, så jag antar att det är lika bra att börja. Dock så kommer det att bli 2 delar av detta eftersom jag har väldigt många bilder..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela