fotobymalin.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Malin och är en tjej från skogen. På min blogg kommer du att få läsa om vad jag gör och ta del av allt det roliga som händer! Hoppas att du gillar det!

Just by saying I love you...

Publicerad 2015-05-22 19:02:54 i Allmänt,

Jag vet inte ens vart jag ska börja. Dett har barit den bästa veckan på länge och den får bara inte ta slut. Hela veckan har vi som är med i musikalen jobbat med den. På måndagen riggade vi upp scenen m.m. Tisdag och början på onsdagen repade vi och på onsdag-kväll hade vi premiär. Vi hade så galet roligt och det kom ganska mycket folk. På torsdag hade vi två föreställningar. Både kl. 10 för högstadiet och kl. 10.30 för mellanstadiet. Uppvisningen för högstadiet hade inte kunnat bli bättre, allt satt som det skulle. Som avslut träffades vi och hade mysigt och grillade i Sävar igår kväll. Tack för en fantastisk kväll! Jag är så grymt glad att jag har fått göra det med dessa människor. Ni är hel fantastiska och jag kommer sakna er så otroligt mycket! Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst... Vi har kommit varandra så nära den senaste tiden och detta kommer jag aldrig glömma. Ni betyder så sjukt mycket, ni är bäst.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela